Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител Alfa 155 2.0 T.S

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител Alfa 155 2.0 T.S

    Здравейте на всички,питането ми е следното,приятел има Алфа 155 2.0 Т.S но съедиителя е за смяна,в сервиз му искат 150лв за работа,70лв за феродо и 70лв за притискател + 50лв за лагер=340лв
    Та струва ми се доста дебела цена,за да се смени съединител сваля ли се мотор,при Алфа незнам как е? Мисля,че ако притискателя е OK няма нужда да се сменя,и бихте ли казали цени на съединител(притискател,феродов,лагер) и от къде могат да се закупат.
    Благодаря,предварително


    "Кучетата лаят,Голфа си върви"

    VW Golf II 16V

  • #2
    Само, че не е лошо да уточниш на кой от двата двулитрови Т.С. е на приятелят ти колата, но и в двата случая не се сваля мотора поне при 8 клапановия вариянт съм сигурен, а иначе като за начало не е лошо да прочетеш тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=632, препоръчвам ти първо да я закара при Румен в клубния сервиз да види кое е за смяна и кое не и чак след това да се пазарува каквото е необходимо, а самия Румен ще ви упъти от къде да си закупите частите чао и успех
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #3
      Мерси много,а Алфата е 92ра година мисля 143коня се води


      "Кучетата лаят,Голфа си върви"

      VW Golf II 16V

      Comment


      • #4
        2.0 - 8в е това със сигурност.
        Онзи ден питах в Т&Н - за моята 1.7 8в комплект съединител Валео струва 300 лева. Не знам дали има разлика за този който е за 2.0. Труда под 120-130 в Сф трудна работа да намериш.
        Иначе със сигурност има и по евтини алтернативи за съединител , но при такава цена на труда - по добре нещо хубаво. Че ако даде фира след 10 000 км уж евтиния модел , пък после дай още пак 130 за смяна... не си струва.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #5
          Много съм зле,вярно ненаписах 8в И аз съм напринципа по-добре скъпо,но качествено,изненада ме само,че работата е бая скъпа,попринцип за Голф е 50лв смяната на съединител,макарче сам си го сменям Значи е нормално да му искат 140-150лв И все пак мисля,че не е нужно да се сменя притискател,ако не е наложително найстина,примерно е пукнат


          "Кучетата лаят,Голфа си върви"

          VW Golf II 16V

          Comment


          • #6
            Годинате а достатъчна , 16в запо4ва да се слага в края на 95 а и е 150 коня.
            За смяната немога да се изкажа компетентно как точно става и защо е толкова пари, но съм се интересувал че моя скоро ще трябва да го сменям и ми обявиха подобни цени. Човек ако знае кое как става предполагам може и сам да си го смени стига да има условия.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              В Ауто + феродов диск на Sachs и Luk -180лв ,на Valeo корейски 62лв
              Някай да сподели впечатления от коя марка е най-доволен


              "Кучетата лаят,Голфа си върви"

              VW Golf II 16V

              Comment


              • #8
                Валео но не корейско
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment

                Working...
                X